בתחום השיווק, כתיבת תוכן מקצועי או כל צורה של תקשורת דורשת הכרה מעמיקה של קהל שלך היעד.
למעשה כתיבת תוכן לאתרים היא אבן היסוד לאפקטיביות.
לפניכם מספר אסטרטגיות מפתח שיעזרו לכם להבין טוב יותר את התחום.
ערכו מחקר קהל
מדובר במחקר דמוגרפי (גיל, מגדר, מיקום וכו') ומחקר פסיכוגרפי (תחומי עניין, ערכים ואורחות חיים). כלים כמו סקרים, ניתוח מדיה חברתית ומשוב לקוחות יכולים לספק תובנות נהדרות.
עם התובנות הללו כותב תוכן או קופירייטר יעשו מטעמים כאשר מעניקים שירותי כתיבת תוכן.
איך עושים זאת?
חשוב לדעת, ניתן לבצע ניתוח של מדיה חברתית כדי להבין את הדמוגרפיה של הקהלים.
אפשר לערוך סקרים או קבוצות מיקוד כדי לאסוף משוב ישיר.
לנתח את נתוני הלקוחות עבור מגמות ודפוסים בהתנהגות קנייה. מדובר בחומר גלם מצוין עבור כתיבת תוכן לאתרים.
כתיבת תוכן מקצועי – כך עושים זאת נכון
בהתבסס על המחקר אפשר להגדיר מספר דמויות מפתח, כולל מאפיינים מפורטים כמו מקום עבודה, אורח חיים, נקודות כאב ומטרות.
התוצאה וניתוח של הדמויות הללו יעזרו לכותב תוכן או קופירייטר חומרים איך לכתוב מאמר seo עבור כתיבת תוכן לאתרים.
עוד אפשר לשאול ולחפש עם אילו אתגרים מתמודד הקהל או מה הוא צריך. הבנה זו מאפשרת ליצור כתיבת תוכן מקצועי עם כל המסרים החשובים.
איך לכתוב מאמר seo ?
בעיות נפוצות המוזכרות במשוב או במדיה החברתית הם חומר מצוין כשמדובר במשימת כתיבת תוכן לאתרים אם על ידי כותב תוכן מקצועי או קופירייטר מנוסה.
בין אם מדובר בפוסטים לפייסבוק או מאמרי seo, ניתן יהיה ללמוד על האפקטיביות שלה בעזרת מדדי מעורבות (לייקים, שיתופים, הערות).
התאמת השפה, הטון והסגנון שלך כך שיתאימו לקהל שלך חיונית לתקשורת אפקטיבית.
זה לא אומר לשנות את המסר שלך אלא ליישר אותו עם האופן שבו הקהל שלך מתקשר.
טכניקות סטוריטלינג
איך לכתוב מאמר seo ? שימו לב לשפה ולטון המשמשים את הקהל שלכם ברשתות החברתיות. כתיבת תוכן מקצועי תכלול בתוכה את סגנון התקשורת בהתאם.
על טכניקות סטוריטלינג שמעתם? ובכן עקרונות סטוריטלינג מחייבים חיבור בין אנשים.
כתיבת תוכן מקצועי מחייב שימוש של טכניקות סטוריטלינג שיש ביכולתם לעורר רגשות.
זכרו, עקרונות סטוריטלינג שמוענקים על ידי שירותי כתיבת תוכן עושים שימוש בסיפורים שהופכים את המסר למרתק, ממש כמו ספר טוב.
עקרונות סטוריטלינג
עקרונות סטוריטלינג או טכניקות סטוריטלינג עושים שימוש גם בסיפורי לקוחות או תיאורי מקרה.
לעיתים זהו חלק בלתי נפרד כאשר מדובר במלאכת כתיבת תוכן לאתרים על ידי כותב תוכן או קופירייטר.
כתיבת תוכן מקצועי כוללת בתוכה מטאפורות ותרחישים שונים. גם זהו חלק בלתי נפרד של עקרונות סטוריטלינג של כתיבת תוכן מקצועי.
עקביות היא חלק בלתי נפרד של כתיבת תוכן מקצועי. היא בונה אמון בעיקר אם מדובר בצורך של כתיבת תוכן לאתרים.
שירותי כתיבת תוכן
בין אם מדובר בצורך של כתיבת תוכן לאתרים, כתיבת תוכן מקצועי עבור פוסטים לפייסבוק, חובה להיעזר בשירותי כתיבת תוכן של כותב תוכן או קופירייטר שיודעים טכניקות סטוריטלינג או עקרונות סטוריטלינג מהם.
זכרו, תקשורת אפקטיבית היא כביש דו-סטרי – היא עוסקת בהקשבה לא פחות מאשר בדיבור וכל זה בסופו של דבר מגולם בעזרת תיבת תוכן מקצועי.