התאמת סגנון כתיבה למדיה חברתית

אמירה ידועה היא שהתוכן הוא המלך. אבל לא כל התוכן נוצר שווה. יש הבדל גדול אם מדובר במשימה של כתיבת תוכן לאתרים, שירותי כתיבת תוכן בדמות סטוריטלינג או כתיבת תוכן מקצועי

לכתבות לתקשורת או מאמרי SEO.

הפלטפורמות שונות הן ופונות לקהלים מגוונים. זה מחייב כי כתיבת תוכן מקצועי תהיה מותאמת אישית. במאמר זה אציג כיצד להתאים את הכתיבה כך שהוא יתאים למאפיינים הייחודיים של כל פלטפורמת מדיה חברתית בנפרד.

פייסבוק:

פוסטים ארוכים ומפורטים מדי נוטים להניב ביצועים פחות טובים, לכן כדאי מאוד לייצר את התוכן כך שיהיה מדויק, מרתק ויעורר דיון. ניתן גם לעשות שימוש בשאלות וסקרים המעודדים אינטראקציה וכאן בדיוק נכנסות לתמונה טכניקות סטוריטלינג.

טיפ מקצועי: לשלב בין כמה סוגי תוכן – טקסט, תמונות, סרטונים, זאת כדי לשמור על מעורבות הקהל.

טוויטר:

זוהי פלטפורמה לחדשות ולטרנדים, לכן כדאי לעשות שימוש של כתיבת תוכן מקצועי וקצר בגלל מגבלת התווים, וכדאי לכתוב תוכן שנון ומתוזמן היטב.

טיפ מקצועי: לעשות שימוש בהאשטאגים באופן אסטרטגי כדי להגביר את הנראות של הפוסטים.

אינסטגרם:

בעוד שהפרסום באינסטגרם הוא בעיקר ויזואלי, הכתוביות הנלוות הן קריטיות. הן צריכות לספר סיפור שמשלים את התמונה או הסרטון. כתוביות קצרות ומדויקות עובדות היטב.

טיפ מקצועי: לעשות שימוש ב-Instagram Stories כדי להוסיף מבט אישי יותר מאחורי הקלעים של המותג או המסר.

לינקדאין:

התוכן בלינקדאין צריך לשקף נימה מקצועית, לכן הוא חייב להיות אינפורמטיבי, מובנה היטב ולהוסיף ערך לרשת המקצועית.

מומלץ לשתף תובנות, חדשות מהתעשייה ומאמרי מנהיגות מחשבתית.

טיפ מקצועי: סיפורים אישיים של צמיחה מקצועית או אתגרים יכולים להיות יעילים מאוד, בתנאי שהם שומרים על טון מקצועי.

טיקטוק:

סגנון כתיבת הסרטונים בטיקטוק צריך להיות קליל, מרתק, ותואם את הטרנדים האחרונים. לכן חשוב לשמור על עקרונות סטוריטלינג. כדאי מאוד להשתמש בהומור ובאתגרים שונים כדי לעניין את הקהל.

טיפ מקצועי: להתעדכן כל הזמן בנוגע להאשטאגים ולצלילים הפופולריים כדי להבטיח שהתוכן יישאר רלוונטי.

סיכום

התאמת סגנון הכתיבה כך שיתאים לפלטפורמות שונות של מדיה חברתית היא חיונית ביצירת מעורבות עם קהל היעד. על ידי הבנת הניואנסים של כל פלטפורמה והתאמת התוכן בהתאם, אפשר למקסם את ההשפעה על הצד הטוב ביותר.

תוכן עניינים

איך אנחנו יכולים לעזור לך?

נשמח לעזור!
שלחו הודעה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
בעת לחיצה על כפתור " חזרת נציג" הינך מאשר/ת בזאת ל"יונייטד פוינט" לשלוח לי ניוזלטרים/דיוור של מאמרים, מידע, חידושים, עדכונים מקצועיים, במייל ו/או בהודעה לנייד. הרשמה לקבלת הדיוור כאמור תאפשר קבלת דיוור ללא תשלום. ניתן בכל עת לבטל את ההרשמה לקבלת הדיוור ע"י שליחת מייל חוזר.