מה זה SEO

מה זה SEO

מה זה SEO? בעידן הדיגיטלי כותבי תוכן משפרים את איכות התוכן שמגיע אל מנועי החיפוש בעזרת מאמרי SEO. המאמרים הללו עושים את ההבדל בכל הנוגע לנוכחות ברשת, קידום אתרים ועוד.

כתיבת SEO היא לא רק זריקה של מילים על הדף אלא זו אומנות לכל דבר.

כאשר כותבים תוכן מקצועי, חשוב לאזן את המסר והמידע שמבקשים להעביר, כך שנרוויח שני דברים במקביל.

1. הקוראים יקראו תוכן מקצועי בצורה נוחה וידידותית.

2. מנועי החיפוש השונים יעדיפו לקדם את התוכן האיכותי.

מה זה SEO והחשיבות של המאמרים

כשכותבים מאמר SEO המשימה שונה מאשר כתיבת תוכן אחר.

מדובר בטכניקה שמצליחה לשפר ולקדם את המיקום של אתר בתוצאות חיפוש אורגניות בגוגל.

ככל שמנועי החיפוש מתפתחים, כך גם הטכניקות למינוף האלגוריתמים שלהם מתפתחות.

לכן כותבי התוכן חייבים כל הזמן להיות עם האצבע על הדופק וללמוד תכף ומיד את הדרישות המשתנות ללא הרף.

השיטה לקידום אתרים בעצם עוזרת לתוכן להופיע במקומות הראשונים במנועי החיפוש.

בדרך זו לא רק מגדילים את הנראות אלא מובילים יותר ויותר קוראים אל האתר.

מחקר מילות מפתח

כששואלים מה זה SEO, ובכן כתיבה של מאמר SEO מתחילה במחקר מילות מפתח. מה הכוונה?

כותב התוכן בודק מה מילות החיפוש הפופולריות ביותר שהקהל הרחב עושה בהן שימוש כאשר הוא מבקש לדלות מידע.

על בסיס המילים הללו הוא יכול לבנות את המאמר, כך שבהמשך הדרך זה יופיע למי שמחפשים לקבל מידע במקומות הראשונים במנועי החיפוש השונים.

רוב המחקרים אודות מילות מפתח נעשים על ידי כלים כגון: Google Keyword Planner, SEMrush או Ahrefs, בעזרתם מזהים את מילות המפתח הרלוונטיות ביותר לפי דירוג.

מה זה SEO? יצירת תוכן איכותי

כתיבת תוכן מקצועי היא המפתח לקידום אתרים מוצלח. מנועי חיפוש מעדיפים תוכן בעל ערך ואינפורמטיבי, כזה שכותבים אותו היטב.

איך תוספים את העין של הקוראים? ובכן, זה כל הסיפור סביב מה זה SEO. כותב תוכן או קופירייטר כותבים כך שהתוכן יהיה מרתק ורלוונטי עבור מי שמחפשים לקבל מידע על מוצר או שירות מסוים.

אם משלבים את מילת המפתח או ביטוי מפתח באופן טבעי בתוכן, עונים במדויק על השאלה מה זה SEO ואיך כותבים מאמר מוצלח.

לא רק הקוראים אלא גם מנועי החיפוש מעדיפים שיהיה זה מאמר איכותי ולא סתם אוסף של מילים.

לכן הם מקדמים מאמר SEO שמקבל ציון גבוה מבחינת הפרמטרים שהם מציבים.

קידום אורגני SEO

במלאכת הקידום מבצעים אופטימיזציה של אלמנטים שונים באתר. מומלץ לעשות שימוש לא רק במילות מפתח.

מה הכוונה? לאחר שכותבים, עורכים, מוחקים ושוב כותבים מאמר על פי חוקי ה- SEO, ישנה משימה נוספת. לא רק המלל עצמו חשוב, אלא איך המאמר בנוי.

אי אפשר שהמאמר יהיה קצר מדי. מצד שני כותבי התוכן הם לא כותבי מגילות. למשל המאמר הזה, אי אפשר היה להסביר את העניין ב- 300 מילים, נכון?

המינימום הנדרש במאמר עם ביטוי מפתח מאוד מבוקש הוא לפחות 900 מילים.

כאן מקדם SEO נכנס לתמונה

אך המשימה לא קמה ונופלת אך ורק על כמות מילים כזו או אחרת.

גם החלוקה החכמה עושה היגיון בין המלל. איך מבצעים את החלוקה הזו? בעזרת תתי כותרת.

כמובן שהתוכן צריך להעביר מידע, אולם גם צריך לחלק את הפסקאות כך שלקורא יהיה נוח יותר לקרוא ולהבין את מה שנכתב.

לכל מאמר SEO המיועד לאתר מסוים, צריך להוסיף תמונה אחת לפחות. קישורים יוצאים וקישורים נכנסים על גבי מילים בתוך המאמר.

כיום מקדמי אתרים יודעים כי אל המאמר צריך להוסיף גם פיצ'רים נוספים.

למשל אפשר יהיה לשמוע את הטקסט, יש מי שמעדיפים להוסיף סרטון בנושא. לפרסם את רשימת הנושאים בתוכן עניינים בתחילת או בסוף המאמר ופעולות נוספות.

גם זו חלק מהמומחיות שעונה על השאלה מה זה SEO, וכותב תוכן שלקח על עצמו את המשימה מיישם את החוקים הללו.

ככל שיש יותר קישורים לדפים באתר, שומרים על מעורבות הקוראים ומפחיתים את שיעורי היציאה שלהם מדף הבית, לכן את שירותי כתיבת תוכן נותנים למי שבקיאים בדבר.

אופטימיזציה חשובה מאוד גם בכל הנוגע לטלפונים ניידים ולמהירות טעינת העמודים בתוכם.

לכן שחשוב מאוד לוודא כי האתר רספונסיבי ונראה טוב בכל המכשירים.

כמו כן חשוב לבצע אופטימיזציה של תמונות ולשאוף לכך שזמן הטעינה שלהם יהיה נמוך, זאת מבלי לפגוע באיכות התמונות. זה חלק נוסף באסטרטגיה שעונה על השאלה מה זה SEO.

מגמות בעולם ה- SEO

קידום אתרים הוא תחום שמתפתח כל הזמן. לצד כתיבת תוכן מקצועי, חשוב  להישאר מעודכנים במגמות  ובשינויי האלגוריתמים השונים. זוהי הדרך להצלחה מתמשכת.

שירותי כתיבת תוכן של כותב תוכן או קופירייטר מנוסה צריכים לכלול בתוכם מעקב אחר בלוגים ופורומים של SEO.

מדובר במשאבים כמו Moz Blog, Search Engine Journal ו-Webmaster Blog של Google.

הם מעניקים לכותבי התוכן ומקדמי האתרים עוד ועוד תובנות חשובות.

איך שומרים על תוכן רלוונטי?

כתיבת תוכן לאתרים היא לא משימה חד פעמית.

מה זה אומר? שכדאי מאוד לעדכן את התוכן שמופיע באתר באופן קבוע בהתאם להתפתחויות.

גם זו דרך להישאר רלוונטיים ומדורגים גבוה במנועי החיפוש השונים באינטרנט ובראשם גוגל.

מה זה SEO: סיכום

כתיבת תוכן לאתרים של מאמרי SEO היא מיומנות קריטית עבור כל מי שמחפש לשפר את הנוכחות שלו ברשת.

בעזרת מחקר מילות מפתח יסודי מגלים מה קהל היעד מחפש וצריך, ולאחר מכן כותבים תוכן איכותי תוך כדי עמידה בחוקי הכתיבה שנכתבו כאן.

בשורה התחתונה, כתיבת תוכן מקצועי של מאמרי SEO חשובה לא רק כי היא מושכת תנועה, אלא היא מספקת ערך אמיתי. רק כך ניתן לבנות אמון כפול, מצד הקוראים ומנועי החיפוש גם יחד.

אתם מחפשים שירותי כתיבת תוכן עבור אתר הבית, פוסטים לפייסבוק וכד'?

במידה ואין לכם ניסיון בכתיבה אל תעשו זאת לבד.

מומלץ מאוד לפנות אל כותב תוכן איכותי או קופירייטר מנוסה.

החבר'ה האלה יודעים את המלאכה בצורה העניינית והטובה ביותר.

איך לשחק עם המילים כך שהן יעשו את העבודה על הצד הטוב ביותר.

את התוכן שהם כתבו מעבירים אל מקדם אתרים. מה הוא עושה?

הוא מטמיע את המלל באתר כך שזה יסרק בצורה יעילה במנועי החיפוש השונים.

תוכן עניינים

איך אנחנו יכולים לעזור לך?

נשמח לעזור!
שלחו הודעה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
בעת לחיצה על כפתור " חזרת נציג" הינך מאשר/ת בזאת ל"יונייטד פוינט" לשלוח לי ניוזלטרים/דיוור של מאמרים, מידע, חידושים, עדכונים מקצועיים, במייל ו/או בהודעה לנייד. הרשמה לקבלת הדיוור כאמור תאפשר קבלת דיוור ללא תשלום. ניתן בכל עת לבטל את ההרשמה לקבלת הדיוור ע"י שליחת מייל חוזר.