אין זה משנה במה מדובר, שירות או מוצר, כאשר אנו רוצים לדלות מידע מעמיק יותר, אנו נעזרים בד"ר גוגל. שם נוכל לקבל כל פיסת מידע שיכולה לעשות סדר ולעזור לנו לקבל החלטה.
כדי שהעסק, שירות או מוצר שלכם יקפצו ישר מול העיניים של מי שמבקשים לקבל את המידע המדובר ישנן שתי אפשרויות. להיעזר בקידום ממומן או בקידום אורגני.
קידום אורגני הוא תהליך איטי יותר אך יעיל לא פחות. זה נעשה על ידי כתיבת מאמרים בסגנונות שונים, ולתוכם מכניסים את מילות החיפוש והמשפטים הפופולריים ביותר של חיפוש בגוגל.
זריקת מילים בצורה אוטומטית אל תוך המאמר לא תעשה את העבודה, אלא כתיבה יצירתית שיודעת לשלב בצורה חכמה ומושכת את המילים הנכונות בתוכה. ד"ר גוגל אוהב כתיבה מקורית ומקדם את המאמרים המצטיינים ביותר אל קדמת העמודים.