לצד התוכן באתר, פוסטים ברשתות החברתיות, כתבות שיווקיות וקידום אורגני בגוגל, ישנה אפשרות נוספת שעוזרת לקדם את העסק, שירות או מוצר שלכם – ידיעת יח"צ. מדובר באייטם או סיפור תקשורתי נייטרלי ולכן הוא נחשב לפיסת המידע האמינה ביותר עליכם.
עיתונאים לא מפרגנים סתם כך לבית עסק, אלא הם יפרסמו ידיעת יח"צ או סיפור רק אם ימצאו בו ריגוש ועניין ציבורי. איש יח"צ יעיל יודע כיצד להוציא את הסיפור המעניין ביותר, לכתוב ולהגיש אותו לעיתונאים, כך שהם יבקשו לקבל עליו בלעדיות ולפרסם אותו תחת השם שלהם.